SÜPÜRGE ERKEKLERİNDE KULLANABİLECEĞİ BİR İCATTIR

12/12/2016 03:24:00 ÖÖ

Merhaba biloomu her daim okuyan 50 kişi. Big Brother is watching you beybisiler. Buradaki Big Brother benim. Anlamayan gidip George Orwell ' ın 1984 isimli güzide kitabını okusun ve kültürlensin. Etrafımda cahil insan istemediğimi daha önce yüzellisekizbin kez dile getirmiştim. 2 kez yurt dışı yaşama teklifi reddetmiş bir salak olarak burda kalıyorsam en azından bunu biraz daha izole bir hale getirmeye kararlıyım. Evet bundan gayrı İlber Ortaylı çakması gibi takılacağım. Bu ülkede akıl sağlığımı yalnızca bu şekilde koruyabileceğime karar verdim. Çekemeyen anten taksın. Gud bay.

Bugünkü konumuzun ne olduğunu inanın bilmiyorum. Biraz kadınlık , insan hakları , feminizm gibi şeylerden bahsedeceğim ama tam olarak konu ne bende bilmiyorum. Biraz feminizm tanımına falan bakalım sonra bu yazıya ne sebep oldu ona geleceğim.

"Feminizm, kadınların haklarını tanıyarak bu hakların korunması amacıyla eşitsizliklerin ortadan kaldırılması için bir mücadeledir. Kadın hareketi doğrudan kadınları ilgilendiren ve dolaylı olarak kültürümüzü ilgilendiren konularda bilinç uyandırır." 

demiş sevgili Vikipedi. Peki feminist kimdir ? Irk , köken , sınıf , din farketmeksizin bütün cinsiyetlerin sosyal , politik ve ekonomik eşitliğine inanan kişilere "feminist" denir. Tanımlar güzel değil mi ? Bir tıkla falan ulaşabiliyoruz , çünkü uzay çağı , teknoloji.

Bu ön bilgiden sonra gelelim konumuzun sebebine. Bu akşam Selim'e süpürge almak için bir oyuncakçıya girdik. Gayet geniş , büyük , her türlü oyuncağın zibilyon çeşidinin bulunduğu bir oyuncakçı. Daha önceden 45 milyon oyuncakçı gezmiştim ve istediğim elektrikli süpürge oyuncağını bulamamıştım. Bitane var ama 100 tele. 1 ay oynar mı oynamaz mı belli değil oyuncak parçasına 100 tele verirsem oracıkta ruhumu teslim ederim. İstediğim süpürge dediğimde işte öyle gerçek süpürge gibi çalışsın , tozu toprağı süpürsün , bir philips marathon ultimate olsun falan gibi bişey değil. Süpürgeye benzesin iki vuu ses çıkarsın. Neden 3 aydır arıyorum çünkü süpürge oyuncaklarının hepsi pembe. Hepsi ama öyle böyle değil. Neyse bu oyuncakçıda ev aletleri oyuncaklarının olduğu kısma gelince bana bişeyler oldu. Çünkü daha önce de belirttiğim gibi aşırı pembe renk bir arada görürsem zehirlenme benzeri hareketler sergiliyorum. Allahım dedim kör oldum. Herşeyi pembe görüyorum. Sonra Tahor'un yok yok bende öyle görüyorum demesiyle kendime geldim. Büttttünnnnn ev aletleri oyuncakları pembe. Pembe ütüler , pembe mikserler , pembe aşçılık setleri , pembe çamaşır makineleri ve pembe süpürgeler. Bir tane kırmızı süpürge var oda pembe süpürgenin 3 katı fiyatta? Bilaaader sen ırkçı mısın diye konuya girip adama kafa atmak bir anlık içimden geçse de hanımefendi kişiliğim aklıma geldiği için durdum.

Ev aletleri neden pembe ? Bu nasıl bir beyin yıkama , bu nasıl bir subliminalin dibine dibine vurma ? İllüminati görse önünüzde diz çöküp tövbe eder. Yani bir erkek çocuğu süpürge yapmayı sevemez mi ? Bu kadınların görevi midir ? Neden pembe kız rengi mavi erkek rengidir zaten çok ayrı bir yazıda incelenecek bir konu. Erkekler yemek yapmayı sevemez mi , kaldı ki en başarılı aşçılar genelde erkeklerden çıkarken ? Erkekler ütü yapamaz mı ? Süpürgeyi icat eden insan bunu hep kadınlar kullanacak , kullanan erkeğin tez uzuvu kesile mi demiş ? Ütü yaparsa adamın pipisi mi düşermiş ? Hanimiş benim oğlum , göster amcalara pipini miymiş ?

Şimdi ben böyle konuştuğum için genel olarak aldığım bir tepki var. "Sen feminist misin yeaaaaa" . Şeytan diyor o 3 metre yayım yayım yayılan ağzına elinin tersiyle bir tane çarp , kırk yılın hatrına ağzı yayık kalsın. Bakın hayatımda aldığım en komik mesajı şimdi yazıcam. Bir gün bir arkadaşımla konuşuyoruz , napıyosun dedi , dedim ki Tahor'un canı helva çekmiş helva yapıyorum. İnanamıyorum dedi. Dedim neye ? Helvaya mı ? O kadar inanılmaz bişey değil halbuki , un , su , şeker. Sen dedi , feminist değil misin dedi , kocan dedi , yemek istedi ve sen onu mu yapıyosun dedi. Hoaydaaaaaa. Sen ne sanıyosun bizim ev yaşamımızı beybisi. Benim elimde bir kırbaç , Tahor'a "süpür ulannn köpekkk" diyip şrrrrakkkk diye geçiriyorum , yemek isteyince kafasını klozete sokuyorum falan mı sanıyosun ? O kafanda kurduğun çok başka bişey be annem.

Çocuk konusuna dönelim. Erkek çocuklar neden arabalarla ve silahlarla , kız çocuklar bebeklerle ve diğer ıvır zıvırlarla oynuyor ? Çocuğun cinsiyeti mi olurmuşta kız oyuncakları ve erkek oyuncakları diye ayrımlar var. Neden erkek  çocuklarımızı bir barzo gibi , kız çocuklarımızı bir geyşa gibi yetiştirmekte bu kadar ısrarcıyız ? Neden erkek çocuklarımızın elinde pembe bir oyuncak görünce ; "ooooo yakıştı mı senin gibi delikanlı adama ! " gibi tepkiler veriyoruz. Erkek adam şöyle olur , kız dediğin böyle olur gibi direktifler neden devamlı hayatımızda ? Dahası biz neden gözümüzün içine baka baka çocuğumuza bunları söyleyen dilleri tutup koparmıyoruz ? Çocuğumuzun ilerde en iyi ihtimalle bir hanzo olması elalemin kırılmasından daha mı iyi ?

Benim oğlum , süpürge yapmayı ve yemek yapmayı çok seviyor. Ben bundan gurur duyan bir anneyim. Göğsümü gere gere de heryerde anlatıyorum. Ben ona süpürge öğretmedim. Yemek yapta demedim. Biz süpürge yaparken ilgilendi , biz yemek yaparken ilgilendi. Demek kirlenmemiş bir insan beyninde doğuştan varolan güdülerini kullandı. Yaşadığı yeri temiz tutma ve beslenme. İşte bu kadar basit. Benim oğlum evde yapılan her işin imece usulü yapıldığını gözlemledi. Kirlenmemiş beyniyle onu algıladı ve işlerde bize yardım etmeye başladı. Benim çocuğum 1.5 yaşında ve onun bunun kirli fikirlerinin ve elalem örgütünün farkında değil. Dilerim ki hiç bir zamanda olmasın.

Yani dostum , feministler erkek düşmanı değillerdir , erkekler de pembe sevebilirler , süpürge erkeklerinde kullanabildiği bir icattır , kızlara pembe zulmüne son , pembiş gelinler hep böyle böyle türediler , dünya barışı istiyorum , fok balıklarına özgürlük istiyorum , kadınız , haklıyız , kazanacağız. Ben yarın oyuncak firmalarına şu süpürge olayıyla ilgili mail atmaya başlıyorum , sende bana destek ol , 100 . destekçime filipis maraton marka elektrikli süpürge. Şaka şaka o kadar param yok , 100. destekçime kırbaç hediye ediyorum. Yazım hatalarının kusuruna bakma , Türk Dili vizesinden 18.75 aldım. Allahım ben böyle daldan dala daldan dala anlatıyorum ama kafamdakileri inşallah okuyanlar kafasında derleyip toplayıp anlayabiliyodur. Bu mesajı 100 kişiye gönderirsen ..... Tamam tamam sustum. 

You Might Also Like

0 yorum

Populer Gonderiler