Bana Soldan Soldan Geliyorlar Tahsin !

1/13/2017 11:48:00 ÖS

Oysa ne kadar da mutlu mesut başlamıştık yeni haftaya. Kar tatili olmuştu , arabamız otoparktan çıkamamıştı , işe gidilememişti. " Evde ailecek mahsur kalma keyfisiiiiii ! " yapacaktım ki.... Ooooo Tahor Beylerde burdalarmış. 3 gündür hastalarmış.

Biri bana erkeklerin hasta olduğunda neden 5 dakika sonra ölecekmiş gibi davrandığının izahatini yapabilir mi ? Hayır noluyoruz , nedir yani ?

"Öhhööööğğğ öhöööğğğ ıııııh çok fenayııım."
"Çorba yapiyim mi sana ? "
" I ıhhhh istemeeem."
"Napiyim ne yersin ? "
"İstemeeeeem , iştahım yook."
"Meyve soyiyim ? C vitamini iyi gelir ? "
( Annesine küfretmişim gibi bakıyor.)
"Eczaneye git , vitamin al ? "
"Nö öşö yorocok votomon yoooo  ! "
"Tamam doktora git o zaman baksın bi neyin var ? "
"Ihhhhh ben burda ölüyorum , nasıl gidicem doktora ! Benim kalkmaya halim mi var ! "

Nasıl mi gidicen doktora ? Ay pardon sende haklısın tabi. Çok yanlış bişey söyledim. Günümüzde insanlar hasta olduklarında doktora mı giderlermiş hiç ? Saçmalık benimki de. Beyefendi hasta olduğunda tüm ev halkı olarak sessizliğe gömülmeliyiz. Zinhar soru sorulmamalı , çözüm önerileri sunulmamalı. Evde derin bir sessizlik olmalı ve ev küçük beyin iniltileriyle dolmalı. Çünkü nolmuş ? Tıp dünyasının en çaresiz kaldığı hastalık.. Grip !

Fakat bu hastalık çektirmesi hep o olmayasıca bir anımız var o yüzden yapılıyor. Öğrenci olduğumuz mutlu mesut zamanlardı. Taha mesaj attı bi akşam çok hastayım diye. Tabi daha yeni yeni fingirdeşiyoruz ya o mesajla içimde bir Florance Nightingale doğdu. Hemen koşup adama bakıcam , bak bak triplere bak sanki napıcaksam. Çorba yap desen onu bile bilmiyorum daha. Gecenin saat 2 ' si yine aynı böyle kar kıyamet bir hava , taksiyle anında soluğu bunun evinde aldım. O aceleyle çıkarken zemheri zürafası gibi çıktığım için mi yoksa gece karda ralli yapma isteğiyle dolup taşan taksici abi yüzünden mi bilmiyorum taksiden indiğim an bende bi mide bulantısı başladı. Yüksek ateşle devam etti. Eve girip öğürmeye başlamam bir oldu. Sonuç ; adam bütün gece bana baktı. Ertesi gün benle uğraşmaktan bişeyi kalmamıştı zaten. O zamandan beri bana bi kini var. İkimiz aynı anda hasta olursak " tabiii ben hasta oldum ya fırsatı hiç kaçırma " diye söylenmeye başlıyor.

Neyse doktora gitti bugün , bi teşhisi oldu ya , nasıl mutlu. Faranjit demiş doktor ilaçta vermiş sevinçten yanına yaklaşılmıyor. Şimdi sıkı durun doktorun verdiği ilacı söylüyorum ; Dolorex ! Ayol ben her ayın 5 i ila 10 u arası o ilacı kutusuyla içiyorum yine gıkım çıkmıyor. Bitane de antibiyotik vermiş , daha ilaç kutusunu gördü iyileşmeye başladı.

Yarın ve ertesi gün totalde 8 sınavım var ve bilin bakalım noldu. Selim'inde ateşi çıktıı !! Okulum 1 saat uzaklıkta. Ha bide hiç ders çalışamadım. Selim'i 2 saat yol artı 1 saat bekleme olarak götürüp getirsem acaba nolur diye enteresan hesaplar peşindeyim. 25 aldığım veteriner mevzuatı ve etik dersinin notları yandan yandan bana bakıyor. Bir yanım gitme diyor bir yanım gitmezsen sonra zırıldarsın diyor. Ev işleri "aha beyle ! " beni bekliyor. Uzun lafın kısası bana geldiler Tahsin !

You Might Also Like

0 yorum

Populer Gonderiler